torsdag 5 augusti 2010

Smisk och pisk


Jag har alltid tyckt att smisk och pisk-lekar är riktigt sexigt. Jag tycker det är otroligt sexigt att lägga en kvinna med en rund och vacker stjärt över mitt knä, och ge henne en omgång stryk på bara stjärten. Mitt första förhållande var med en kvinna som INTE gillade detta, och jag skämdes för att berätta att jag tyckte det var riktigt sexigt. Detta gjorde att det tog ganska många år innan jag träffade en kvinna som gillade att få pisk. Första gången jag piskade hennes stjärt var en riktigt speciell upplevelse.

Efter det har jag träffat flera kvinnor som uppskattar att få sin stjärt piskad. Förvånande många!

Jag tycker på något sätt att maktkänslan att piska en vacker kvinnobak är riktigt sexig. Efter att jag piskat dem brukar jag knulla dem. Riktigt härligt att koppla av med ett mjukt och lugnt knull och känna att hon serverar mig sin fitta som tack för att jag uppfostrat henne.

1 kommentar:

  1. Skön rumpa. Jag älskar att få min rumpa piskad.
    Hisen Sigurd

    SvaraRadera