fredag 6 augusti 2010

Har aldrig provat gruppsex


Jag har aldrig provat gruppsex. Kanske mest för att jag hittills inte har haft något bra tillfälle.

Dock har jag en tidigare sexpartner som bor i en stad ganska långt bort som har föreslagit att vi ska prova nästa gång jag kommer till staden. Hon har en storbystad väninna som vill vara med. Låter väldigt lockande. Vi har diskuterat saken över chatten, och jag hoppas det blir av. Jag kommer definitivt ge ar alla smaskiga detaljerna här i bloggen. Kanske ska jag dit den närmsta tiden.  ;-)

Jag vill ha gruppsex bara med damer. Jag känner inte för att ha någon annan kille med. Vet inte riktigt varför, men jag känner mig inte bekväm med att ha andra men i närheten när jag knullar.

Överlag har jag inget jättestort sug efter gruppsex. Det är mer att det skulle vara kul att prova. För mig är 1+1 personers sex helt tillräckligt, men det är naturligtvis spännande...

2 kommentarer:

  1. Tycker absolut du ska delta, och bjuda på info om det här på din blogg... Har inte heller provat på det nån gång men både min man och jag är sugna på att försöka oss på det nångon gång.

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas det blir av. Jag ska preliminärt dit i oktober...

    SvaraRadera