torsdag 5 augusti 2010

Asiatiska damer har skönare f...


Jag har på senare år ganska stora erfarenheter av att knulla med asiatiska damer. Jag har faktiskt mer erfarenhet av de asiatiska än de svenska. De som aldrig har haft sex med en asiat har ofta frågor om hur de är.

Skulle jag sammanfatta så tycker jag faktiskt att de asiatiska fittorna är skönare att knulla än de svenska. De är trängre och kramar och masserar kuken bättre. Med en asiatisk dam så är det skönare att bara sakta glida fram och tillbaka och känna hur fittan masserar kuken.

Det har jag inte upplevt på samma sätt med en svensk dam. Kanske är de asiatiska duktigare på att knipa, och så är det kanske lite trängre för att passa de mindre asiatiska kukarna. Jag vet inte varför, men jag tycker att de är underbart sköna. Men, de svenska är också fina, men inte i riktigt samma klass.



1 kommentar:

  1. haha stämmer den frågan har ju vart i evigheter och många får svar av dessa frågor. Men det är att dom är mindre tror jag i sig själv. xD

    SvaraRadera