torsdag 5 augusti 2010

Rumpan


Den vackraste kroppsdelen på en kvinna är definitivt rumpan. En vacker rumpa ska vara rund och lite putande. Det finns mycket annat som är sexigt på en kvinna, men inget är så sexigt som en perfekt stjärt.

Att vara ute och promenera och hamna bakom en dam men en rund och go stjärt i ett par åtsittande byxor är en fröjd. Jag kan gå och titta hur länge som helst, och tänker på hur härligt det skulle vara att smeka henne mellan skinkorna, eller ännu hellre sticka in kuken.

Jag älska även att massera och pussa en rund och härlig bak. Jag kan hålla på hur länge som helst. Att knulla bakifrån är även fantastiskt sexigt. Att se sin kuk försvinna in mellan ett par sexiga skinkor är fantastiskt.

Jag tror inte jag skulle kunna ha en partner som inte har en sexig stjärt. Alla damer som jag haft förhållande med har haft underbara bakdelar som jag har behandlat väl...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar