torsdag 5 augusti 2010

Ett riktigt "mjukt" knull


När jag är riktigt trött, så älskar jag att avsluta kvällen med ett riktigt MJUKT knull. Det perfekta mjuka knullet går till så här:

Jag har duschat och kryper ner i sängen. Där ligger redan en härlig kvinna med riktigt blöt fitta, så något förspel behövs inte. Hov ligger på rygg med benen uppdragna. Jag kryper upp över henne och nosar lite i fittan med kuken och känner så att den är riktigt blöt, och nu styvnar min kuk ordetligt.

Därefter glider jag sakta in i den våta, varma och trånga fittan. Jag lägger mig på kvinnan och hon börjar slicka på mina bröstvårtor. Samtidigt som jag sakta och mjukt glider ut och in i hennes härliga fitta så låter hon sin tunga spela växelvis på mina bröstvårtor som styvnar. Detta är riktigt underbart.

Jag känner hur hennes varma och våta fitta masserar min kuk, och jag fortsätter mjukt och lugnt att penetrera henne. Jag känner mer och mer att det snart är dags att komma. Hon fortsätter att slicka mina bröstvårtor, och strax sprutar jag inne i hennes trånga fitta.

Därefter rullar jag utmattad av henne, och somnar snart. En underbar avslutning på en jobbig dag.

1 kommentar: