söndag 8 augusti 2010

Skönt och/eller Sexigt


Sex är egentligen två saker på en gång.

Skönt...och...Sexigt.

Det sköna är det man känner i kroppens känselorgan, och det sexiga är de tankar man har i hjärnan. I olika situationer är det olika mängd av dessa två delarna. När båda är på topp så är det ett perfekt knull.

Men det är dessvärre inte alltid så. Vissa saker är väldigt sexigt men inte extremt skönt, och så tvärt om. Tex att knulla mellan brösten, sk pattknull. Det är supersexigt att knulla en dam mellan ett par stora och vackra bröst, men inte superskönt. För mig är det inte så lätt att komma när jag pattknullar, men det är ändå supersexigt att göra det.

Likaså att knulla bakifrån. Otroligt sexigt att se sin kuk klida in mellan två välformade runda skinkor, men ibland blir det lite obekväm ställning för att komma i rätt vinkel. Men supersexigt...

Skönast (för kuken) tycker faktiskt jag är något så tråkigt som en missionär när damen håller upp benen i luften och jag ligger på henne, men det är ju inte speciellt originellt eller extra sexigt. Men när jag ska spruta tycker jag ändå att det är skönast.

Det är den sexiga situationen som gör en kåt, men man vill avsluta med det skönaste...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar