torsdag 5 augusti 2010

Gammal ful man, ung skönhet


En sexuell situation som jag tycker är mycket sexig i många varianter är den gamla "fula", kanske feta, mannen som knullar en ung skönhet.Gärna med någon form av lindrigt tvång inblandat. Ibland när jag knullar unga vackra damer så låtsas jag att jag är fulare och fetare än vad jag egentligen är, och att damen tex är någon form av underställd som tvingas bjuda ut sin fitta till mig för att jag behöver göra min dagliga "tömning".

Hon vet precis vad som gäller. Hon ska lägga sig på rygg med benen brett särade och fittan redo. Sedan  lägger jag mig över henne och styr in min hårda kuk i hennes unga fitta, och stönande och frustande knullar henne tills jag slutligen sprutar min sperma i henne. Han vet att det är hennes skyldighet att var till lags när jag är kåt och behöver knulla


1 kommentar: