fredag 13 augusti 2010

Är en avsugning det bästa som finns?


Är en avsugning det bästa som finns?

Jag tycker faktiskt inte det. Kanske är jag lite ovanlige men jag uppskattar faktiskt inte ansugningar så extremt mycket.

Nu får ni inte missförstå mig. Visst kan det vara härligt om ens partner ha mens att då få en avsugning i stället, men jag tycker definitivt mer om att knulla "på riktigt". Jag har haft ganska många sex-partners genom åren, och jag tycker faktiskt att de flesta är ganska kassa på att suga kuk. Det är sexigt, men inte superskönt. Kansle har jag bara haft otur med mina partners?

Jag ser kuk-sugning mer som en sexig del av förspelet. För visst är det otroligt sexigt att se sin kuk i munnen på en vacker kvinna, men sen är det dags att skicka in kuken i ett annat hål.

3 kommentarer:

  1. Men den e skön att suga på:)

    SvaraRadera
  2. Ja här var man sent ute minst sagt men jag vill ändå passa på att kommentera ett bra inlägg. Avsugningar handlar även för mig mest om sexighet. Visst är det skönt, men inte lika skönt som en hel del annat. Just tanken på att se sin kuk inuti munnen på en tjej med vackert ansikte är bara så grymt sexigt. Vackert och smutsigt blandas så att inget är "fint" längre. Det är sexigt! :)

    SvaraRadera