torsdag 5 augusti 2010

Porr eller verklighet


När jag var "liten" var det oerhört upphetsande att se på porrfilm eller titta i en porrtidning. Ju extremare desto bättre. Även när man blivit äldre så sitter man ibland vid sin dator och tittar på porriga video-klipp.

Dock har jag konstaterat att det nu för tiden är mycket svårare att hitta något som gör mig upphetsad. Det känns som om man blivit lite "avtrubbad" mot porren.

Men om man i hotellrummet som man ibland sitter i helt plötsligt hör ett stönande från rummet jämte, då stiger min puls direkt. Jag tycker det är oerhört sexigt att höra, eller ännu bättre se andra människor ha sex. Verkliga syn- eller ljud-intryck är alltså mycket mer upphetsande en porr. Ett stön från rummet jämte är mer upphetsande än att se en supersexig porrfilmsstjärna knulla på datorn.

På ett hotell jag bodde en gång så hade rummen fönster ut mot korridoren. Fönstren hade dock persienner, så man kunde inte titta in. Dock finns det en liten glipa i kanten runt persiennerna, så LITE var möjligt att se in i de andra rummen.

En kväll när jag var på väg mot mitt rum och gick i korridoren hörde jag ett kraftigt stönande som lät som en ung tjej som fick vad hon verkligen ville ha. Jag stannade upp utanför rummet och tittade nyfiket in genom den smala springan mellan persiennen och fönsterkanten. Där kunde jag se en ung tjej som red en äldre man. Mannen låg still, och gjorde inga ljud ifrån sig, men tjejen guppade på bra och stönade ordentligt. Mannen hade sina händer runt hennes rumpa, och knådade hennes skinkor när hon red.

Otroligt sexigt! Jag blev otroligt kåt av denna synen. Även om jag inte såg speciellt bra så var denna händelse så otroligt "verklig" att den var mer upphetsande än att knulla själv. Jag stod kvar och tittade i flera minuter och de knullade på i bra tempo. Efter ett tag kändes det på för dumt att stå där i korridoren och titta genom glipa. Tänk om någon hade sett mig stå där med näsan mot rutan...

Jag var ordentligt kåt när jag kom in i mitt ensamma hotellrum.


1 kommentar:

  1. Mums det brukar jag göra. Jag är en tjej, alltså. Elisa Andersson i Uppsala:)

    Det är väldigt kul att rida på äldre män, så...
    :D
    du kan väl ringa mig nån dag?

    SvaraRadera