måndag 9 augusti 2010

Ett "Hej-då-knull"

I morgon ska jag ge mig iväg på en längre resa. I dag hade jag "Hej-då-lunch" med en dam som jag tidigare har haft ett längre förhållande med. Hon är en extremt fantastisk kvinna, och vi har alltid haft ett lika fantastiskt sexliv. Vi var och åt och drack fint i en av stadens finare krogar.

När vi ätit färdigt och satt med vårt kaffe så frågade jag henne:
"Jag skulle gärna vilja knulla med dig innan jag åker?"
Hon tittade på mig med lite lurig blick, och så svarade hon:
"Min kompis är bortrest, och jag har nyckeln till hennes lägenhet. Vi går dit"

Så blev det. Vi gick dit.

När vi kom in i den mycket fina lägenheten så hoppade vi snabbt ur kläderna och in i duschen. En snabb dusch senare så låg vi nakna i hennes kompis stora säng, och jag kröp ner och började slicka hennes vackra fitta. Jag älskar att slicka fitta, och särskilt hennes. Jag slickade henne länge och noggrant, och jag hörde hur hon njöt.

Efter det så sög hon mig någon minut, men hon var så sugen på att få kuk i sig så hon slängde sig på rygg i den mjuka sängen och särade på benen. Jag klev på, och började knulla henne hårt. Till en början skrek hon:
"Mer, mer, mer"
...men efter en stund hade hon fått nog, och ville ha lite lugnare. Jag saktade ner, och vi avslutade med att lugnt och mjukt knull som vi båda älskar, och avslutade med att jag kom inuti henne.

"Hej-då-lunch" blev till ett fantastiskt "Hej-då-knull"

1 kommentar: